Ο παγκόσμιος κολοσσός αθλητικών ειδών αποκάλυψε μια νέα σειρά από κούκλες βιτρίνας, εντελώς διαφορετικές από αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στα καταστήματα, αφού το σώμα παραπέμπει σε εικόνα plus-size μοντέλων, έχοντας καμπύλες.
Το κατάστημα NikeTown στο Λονδίνο, όπου τοποθετήθηκαν οι νέες κούκλες ως μέρος ενός ειδικού ορόφου αφιερωμένου στις γυναίκες, σχολίασε πως πλέον εκτίθεται «μια ολοκληρωμένη γκάμα από φιγούρες αθλητών με πολλές plus-sized και παραολυμπιακές κούκλες» για πρώτη φορά στην ιστορία του μαγαζιού.
«Για να γιορτάσουμε την ποικιλομορφία και την συμμετοχή στον αθλητισμό, ο χώρος δεν θα γιορτάζει μόνο την ντόπια ελίτ με τα κλασικά μοντέλα, αλλά θα δείξει για πρώτη φορά και υπερμεγέθη σχέδια σε ειδικά μανεκέν» ανέφερε η Nike σε δελτίο Τύπου, σύμφωνα με το CNN.
Φυσικά την κίνηση αυτή της Nike, την υποδέχτηκαν με πολύ θετικά σχόλια κάποιοι χρήστες του Twitter, δηλώνοντας πως οι κούκλες με καμπύλες αποτελούσαν ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. «Αυτά τα μανεκέν με κάνουν να νιώθω τόσο δυνατή» έγραψε κάποια με έναν άλλον να προσθέτει: «Είναι η πρώτη φορά στα 30 μου χρόνια που βλέπω ένα διαφορετικό σχήμα στα μανεκέν»
Φυσικά δεν έλειψαν και οι πρώτες αντιδράσεις. Ήταν πολλοί εκείνοι που επικρότησαν την προσπάθεια της Nike να δώσει και αυτή τη διάσταση στα αθλητικά είδη. Βέβαια, δεν έλειψαν και οι επικρητές αυτού του εγχειρήματος με κύριο επιχείρημα το λανσάρισμα της υπερβαρότητας ως μια υγιής συνήθεια.