«Γρήγορο» δεν είναι απλά ένας αριθμός, είναι αυτό που νιώθεις

  • Η adidas καλωσορίζει μια νέα εποχή στο running με το λανσάρισμα της νέας εμψυχωτικής καμπάνιας Faster Than_, η οποία καλεί τους runners να δώσουν νέο νόημα στο «Γρήγορο». Από τη μέχρι τώρα σύνδεσή του με την ταχύτητα και τις επιδόσεις, σε ένα προσωπικό αίσθημα αυτοβελτίωσης.
  • Η καμπάνια Faster Than_ υποστηρίζεται από μια εμπεριστατωμένη μελέτη της adidas πάνω στις τάσεις του running, η οποία άντλησε δεδομένα από 6.000 δρομείς από όλον τον κόσμο και δείχνει πως τα δύο τρίτα (66%) των runners τρέχουν με στόχο την προσωπική βελτίωση και τη θετική αλλαγή.
  • Η adidas, με την καμπάνια Faster Than_ ρίχνει φως σε εμψυχωτικές ιστορίες από την παγκόσμια κοινότητα των runners, όπως του δρομέα Martinus Evans που ζυγίζει 136 κιλά, της επιζήσασας από μεταμόσχευση ήπατος Ellie Lacey, της θρυλικής μαραθωνοδρόμου Kathrine Switzer, αλλά και των Noah Lyles και Mo Salah.
  • Για πρώτη φορά, η παραγωγή της καμπάνιας Faster Than_ έγινε και στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας τους δρόμους της Αθήνας, όπου Έλληνες και ξένοι runners δίνουν το δικό τους νόημα στο «Γρήγορο».
  • Τα επεισόδια του adidas Faster Than_ βγαίνουν live στα social media στις 23 Φεβρουαρίου και θα ακολουθήσει στις 27 Φεβρουαρίου η κυκλοφορία του ολοκαίνουριου running παπουτσιού SL20 με τεχνολογία Lightstrike αλλά και της νέας έκδοσης του adidas Ultraboost 20.

Η adidas προσκαλεί τους δρομείς να αναμορφώσουν την έννοια του «Γρήγορου» με το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας Faster Than_, η οποία ρίχνει φως σε εμπνευστικές ιστορίες αυτοβελτίωσης δρομέων από όλον τον κόσμο. Αντιπροσωπεύοντας μια δυναμική και εκδημοκρατισμένη running κοινότητα, στην οποία μόνο το 19% δήλωσε ότι τρέχει για να πετύχει καλύτερο χρόνο, τα νέα πρόσωπα της καμπάνιας μοιράζονται την πεποίθηση ότι «το Γρήγορο είναι προσωπική αίσθηση».

Δεν γίνονται όλα για το προσωπικό ρεκόρ – για πολλούς, το τρέξιμο είναι θέμα προσωπικής βελτίωσης.

Η adidas εδώ και καιρό έχει κατανοήσει και προβάλει τη δυναμική για αλλαγή που έχει το τρέξιμο. Για να σηματοδοτήσει την έναρξη της ξεχωριστής ιστορίας του brand για το τρέξιμο, διεξήγαγε μια παγκόσμια έρευνα με τη συμμετοχή 6.000 δρομέων από έξι σημαντικές πόλεις[1], η οποία αποκαλύπτει πως η ουσία του τρεξίματος δεν είναι πλέον το να είσαι ο πιο γρήγορος. Αντίθετα, η έρευνα Why We Run αναδεικνύει ότι οι runners σήμερα εστιάζουν περισσότερο σε άλλα οφέλη που προσφέρει το τρέξιμο, με το 87% όσων συμμετείχαν στην έρευνα να δηλώνει ότι τρέχει με στόχο τη θετική αλλαγή και την προσωπική βελτίωση. Άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι:

Faster Than the Noise Tο 60% των συμμετεχόντων συμφώνησε ότι το τακτικό τρέξιμο έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία, με το 47% να λέει ότι τους βοήθησε να απαλλαχτούν από το καθημερινό στρες και το 68% να παραδέχεται ότι είναι η μόνη στιγμή που αφήνουν πίσω τα κινητά τους.

Faster Than ExcusesTο 18% των runners νιώθει μεγαλύτερη έμπνευση μετά το τρέξιμο, με το 14% να λέει πως τους έδωσε ένα αίσθημα υπερηφάνειας και το 32% να παραδέχεται ότι είχε ανεβασμένη αυτοπεποίθηση αμέσως μετά το τρέξιμο.

Faster Than Alone – Η κοινωνική όψη του τρεξίματος επίσης αποκαλύφθηκε μέσα από την έρευνα, με το 34% των συμμετεχόντων να λέει ότι γνώρισε ένα μελλοντικό φίλο μέσα από το τρέξιμο και το 20% ότι γνώρισε ακόμη και ένα μελλοντικό σύντροφο.

Faster Than Expected – Ο θετικός αντίκτυπος του τρεξίματος φάνηκε στην έρευνα, με τους συμμετέχοντες να συνδέουν την ανεβασμένη τους διάθεση μετά το τρέξιμο με επιτυχίες, όπως την επίτευξη ενός στόχου που συνεχώς ανέβαλαν (34%), την ανακάλυψη του δημιουργικού τους πνεύματος και των καλύτερων ιδεών τους (30%) ακόμη και την εύρεση του κουράγιο να ζητήσουν κάποιον σε ραντεβού (17%).

Συστήνοντας τα νέα πρόσωπα του Faster Than_

Ακολουθώντας τα ευρήματα της έρευνας Why We Run, η adidas κάλεσε πραγματικούς δρομείς, για να γίνουν πρωταγωνιστές της καμπάνιας Faster Than_ και να μοιραστούν τις προσωπικές τους ιστορίες αυτοβελτίωσης, εμπνέοντας κι άλλους.

Η καμπάνια έχει ως ήρωες εμψυχωτικούς runners, όπως ο Martinus Evans, ένας δρομέας μεγάλων αποστάσεων που μετέτρεψε σε κίνητρο τα αρνητικά σχόλια και το γέλιο του γιατρού του για το σώμα του, ο Noah Lyles, Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 200 μ., ο οποίος αποδεικνύει πως ακόμα και για τον ταχύτερο, το “Γρήγορο” αποτελεί προσωπική αίσθηση.

Επίσης, στην καμπάνια περιλαμβάνονται εμπνευστικές ιστορίες, για ανθρώπους που ξεπέρασαν τις προκαταλήψεις και τις δυσκολίες, όπως το plus-size fitness μοντέλο Chinae Alexander, η επιζήσασα έκτακτης μεταμόσχευσης ήπατος Ellie Lacey, η οποία έγινε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στο τρέξιμο και η θρυλική γυναίκα μαραθωνοδρόμος Kathrine Switzer, η οποία έγινε διάσημη ως η πρώτη γυναίκα που συμμετείχε επισήμως στον Μαραθώνιο της Βοστώνης το 1967 και ενώ σπρώχτηκε εκτός διαδρομής από άνδρες συμμετέχοντες, πάλεψε και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα.

Η παραγωγή μέρους του υλικού της καμπανίας, βιντεοσκοπήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, φέρνοντας τους runners και τα running routes της Αθήνας στο προσκήνιο της παγκόσμιας running κοινότητας. Από τον Εθνικό Κήπο μέχρι το Μέγαρο Μουσικής, ο Martinus Evans, ο Noah Lyles και οι Έλληνες runners, τρέχουν σε χαρακτηριστικούς δρόμους της Αθήνας, προβάλλοντας την αίσθηση του «Γρήγορου» που έχει το ελληνικό running community, ενώ με τη σειρά τους, οι αθλήτριες Μαρία Σάκκαρη και Κατερίνα Δαλάκα καθώς και η ηθοποιός Δανάη Μπάρκα ενισχύουν με την παρουσία τους την καμπάνια.

Ως μέρος της καμπάνιας, η adidas έχει δημιουργήσει μια γκάμα νέων παπουτσιών που βοηθούν τους runners να φθάσουν στην προσωπική τους αίσθηση του “Γρήγορου”. Από το νέο, εξαιρετικά ελαφρύ SL20, με την τελευταίας τεχνολογίας Lightstrike ενδιάμεση σόλα για εκρηκτική κίνηση και διαρκή ταχύτητα, το UB20 που προσφέρει μέγιστη επιστροφή ενέργειας σε κάθε βήμα, αλλά και το νέο παπούτσι 4D 1.0, με μια μοναδικά σχεδιασμένη για εξαιρετική υποστήριξη ενδιάμεση σόλα που δημιουργήθηκε με 3D-printing, η adidas διαθέτει το τέλειο ζευγάρι παπουτσιών για κάθε τύπο runner.

Μάθε περισσότερα στο adidas.gr/faster_than

Ακολούθησε τη συζήτηση για το Faster Than_ στο Instagram, Facebook και Twitter, χρησιμοποιώντας το #FasterThan και @adidasrunning.


[1] Η έρευνα διεξήχθη από την One Poll. 6.000 ερωτηθέντες, που τρέχουν τουλάχιστον μια φορά τον μήνα, συμμετείχαν στην έρευνα από τις εξής πόλεις: Λος Άντζελες, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Σανγκάη, Τόκυο και Παρίσι.