Στις μέρες μας όλο και περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να ασχοληθούν με το τρεντ του 2010, δηλαδή την αθλητική ένδυση, η οποία όμως τώρα φαίνεται πως έχει αλλάξει ακόμα και τον τρόπο που ντύνονται οι άνθρωποι γενικότερα.
«Το αθλητικό είναι το νέο casual», σημειώνει στον Business Insider η Deirdre Clemente ιστορικός στο πανεπιστήμιο της Nevada του Las Vegas.
Σύμφωνα με την Clemente η αθλητική ένδυση περιγράφεται ως είναι ένα υβριδικό είδος μεταξύ του business casual και της αυστηρής αθλητικής ένδυσης που έχει δημιουργήσει έναν ολόκληρο κατάλογο νέων ρούχων από υλικά μεταξύ των οποίων τα spandex, Lycra και άλλα.
«Δύο είναι τα πράγματα που θέλουν οι καταναλωτές από τα ρούχα του σήμερα, να είναι ανθεκτικά και άνετα», σημειώνει η Clemente.
«Το styling εμπεριέχει τα business casual και sportswear σε ένα», λέει.
Την δυναμική των αθλητικών ειδών στις ΗΠΑ μπορεί να τη διαπιστώσει κάποιος από τα στοιχεία των πωλήσεων για το 2015 όπου ενώ όλος ο κλάδος των λιανοπωλητών παρέμεινε σταθερός αυτός της αθλητικής ένδυσης σημείωσε άνοδο πωλήσεων πάνω από 12%.
Σύμφωνα με τον Todd Snyder πρώην επικεφαλής του τμήματος ανδρικών της J.Crew η αθλητική ένδυση είναι η επανάσταση στο ντύσιμο σε αντίθεση με την τάση ή μόδα.
Ενώ τα αθλητικά ρούχα έχουν δημιουργηθεί για αθλητές και ανθρώπους των σπορ, η αθλητική ένδυση αφορά σε όλους, έλκοντας πελάτες όλων των κατηγοριών. Μάλιστα πλέον μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί ντυμένος αθλητικά και να λαμβάνει μέρος σε διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις χωρίς να τον… κοιτάζει κανείς περίεργα.
«Οι άνθρωποι θέλουν λιγότερο συντηρητικά ρούχα», αναφέρει η Clemente τονίζοντας ότι θέλουν να νιώθουν άνετα μέσα στα ρούχα τους.
Η Clemente υπογραμμίζει ότι η στροφή στην αθλητική ένδυση στις ΗΠΑ οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην αλλαγή του τρόπου ζωής των Αμερικανικών οι οποίοι πλέον στοχεύουν περισσότερο σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής με περισσότερη άθληση.
«Τα ρούχα ταιριάζουν με τον πολιτισμό», σημειώνει η Clemente.
Πηγή: newmoney.gr