#Swimwear και ραγάδες γίνεται;

Οι καταναλωτές έχουν παρατηρήσει μία ‘ευπρόσδεκτη’ προσθήκη στο website του ASOS – και δεν είναι ένα κομμάτι ρούχου ή αξεσουάρ. Αντιθέτως, οι καταναλωτές επικροτούν το online κατάστημα που προωθεί μοντέλα με ραγάδες σε διάφορες φωτογραφίες με μαγιώ, αντί να ρετουσάρει όλες αυτές τις “ατέλειες”.Το twitter παρατήρησε τις αρετουσάριστες φωτογραφίες και γρήγορα χαρακτήρισε την κίνηση ως “body-positive”. Ένας χρήστης έγραψε: “@ASOS ευχαριστώ ΤΟΣΟ πολύ που δεν ξεφορτώθηκες τις ραγάδες της, είναι εντυπωσιακή και αυτό θα βοηθήσει πολλά κορίτσια να αποδεχτούν τις δικές τους”. Ένας άλλος σχολίασε: “Η ASOS δεν επεξεργάζεται τις ραγάδες στις φωτογραφίες για μαγιώ και αυτό δίνει τόσο ζωντάνια- κοίτα πόσο όμορφες είναι όλες”.Άλλοι είπαν ότι παρόλο που η απουσία ρετούς ήταν ξεκάθαρα ένα βήμα πιο κοντά στη σωστή κατεύθυνση, η ASOS – και άλλα καταστήματα ρούχων- έχουν ακόμα πολλή δουλειά να κάνουν σχετικά με το body positivity. Ένας χρήστης στο Twitter κριτίκαρε την ASOS για τη συνεχή χρήση ομοιογενών, αδύνατων μοντέλων. Και άλλος εξέφρασε παρόμοια απογοήτευση- λέγοντας ότι εκείνη είχε απογοητευτεί από το γεγονός ότι βλέπει συνεχώς τον ίδιο τύπο σώματος παντού.

H ASOS δεν είναι η πρώτη εταιρία που παρουσιάζει αρετουσάριστες φωτογραφίες. Κι άλλα brands έχουν ακολουθήσει αυτό το κίνημα εδώ και χρόνια κι ελπίζουμε γενικότερα στην ανάπτυξη του body-positive movement.

 


Πηγή: self.com

Eπιμέλεια: Ραφαηντίνα Πατρικέλλη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ, running coach