Η καμπάνια ενθαρρύνει τους δρομείς να συμμετάσχουν στο κίνημα του #EnergyRunning
Η adidas παρουσίασε τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου μια παγκόσμια καμπάνια με πρωταγωνιστές influencers από το Ρίο ντε Τζανέιρο, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, τη Μόσχα και το Τόκιο καλώντας τους δρομείς να ενταχθούν στο κίνημα του Energy Running και να κατακτήσουν διάφορες πόλεις σε όλο τον κόσμο. Η καμπάνια ξεκίνησε με το online film This is Energy Running.
Το film σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η adidas Running συμπεριλαμβάνει influential runners από πόλεις-κλειδιά σε μια καμπάνια μαζί με παγκόσμιας κλάσης αθλητές, την Αμερικανίδα σπρίντερ Tori Bowie και τον Τζαμαϊκανό σπρίντερ Warren Weir. Ως ειδικοί στο τρέξιμο, από υπερ-μαραθώνιους και μικρές αποστάσεις μέχρι τη μόδα και το fitness, η Rachel Apollonio από το Ρίο ντε Τζανέιρο, η Sophie Christabel από το Λονδίνο, η Lindsey Calla από τη Νέα Υόρκη, η Julia Korzh από τη Μόσχα και η Tomomi Yuda από το Τόκιο αντιπροσωπεύουν την ποικιλομορφία του κινήματος Energy Running.
«Το Energy Running σημαίνει πολύ περισσότερα από το να δέσεις τα κορδόνια σου και να σπάσεις τα προσωπικά σου ρεκόρ. Energy Running σημαίνει να βάλεις τα δυνατά σου για να αντιμετωπίσεις τον ίδιο σου τον εαυτό. Να ιδρώσεις για να νικήσεις το χρονόμετρο και να ζωγραφίσεις ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό σου», δήλωσε ο Adrian Leek, General Manager της adidas Running. «Αυτό το ισχυρό ρόστερ των influencers μαζί με τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις εκδηλώσεις μας που εστιάζουν στο Energy Running, μας συνδέουν με αθλήτριες με ακόμα περισσότερη αυθεντικότητα και αξιοπιστία. Έχουμε ένα ξεκάθαρο στόχο στον οποίο θέλουμε να φτάσουμε και ακολουθούμε μια εντελώς φρέσκια προσέγγιση για να τον πετύχουμε.»
Οι influencers μπορεί να προέρχονται από διαφορετικά background αλλά έχουν όλοι κάτι κοινό: την αγάπη τους για το τρέξιμο και το κοινό τους, αντανακλώντας έτσι τον ταχέως αυξανόμενο αριθμό των γυναικών για τις οποίες το τρέξιμο αποτελεί βασικό κομμάτι της fitness ρουτίνας τους.
Η καμπάνια This Is Energy Running με παρουσία σε YouTube, Instagram, Facebook και Twitter περιλαμβάνει personalized εκδοχές του film που αναδεικνύουν τον κάθε αθλητή και influencer. Καθ’ όλη την διάρκεια της καμπάνιας, το brand θα φιλοξενήσει μια σειρά από Energy Running εκδηλώσεις σε πόλεις-κλειδιά, συμπεριλαμβανομένων των Σαγκάη, Μόσχα, Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Βερολίνο και Ρίο ντε Τζανέιρο δίνοντας μια ευκαιρία στους δρομείς να συμμετάσχουν και να ζήσουν το Energy Running.
Ultra Boost
Το Ultra BOOST, το καλύτερο running παπούτσι που προσαρμόζεται αυτόματα στον ρυθμό τρεξίματός σου, επιστρέφει σε νέα χρώματα για άνδρες και γυναίκες. Η επαναστατική επιστροφή ενέργειας, η άριστη εφαρμογή και η μοναδική απορρόφηση κραδασμών έκαναν το Ultra Boost απαραίτητο σε κάθε runner. Δες από κοντά τα νέα χρώματα του Ultra Boost και κάνε δικό σου το παπούτσι που άλλαξε το τρέξιμο για πάντα! Διαθέσιμο σε όλα τα adidas stores: www.adidas.gr/storefinder
Βρες τα running νέα της adidas στο:
Facebook: adidasRunning Twitter: @adidasgr Instagram: @adidasgr
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την adidas μπορείτε να βρείτε @http://news.adidas.com/GR